[Mplayer-felhasznalok] surround

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Thu Feb 20 11:13:15 CET 2003

Sziasztok!

Nem tudjatok, hogy hogy van a zokogo smiley? Mert most abbol 3-at ide
vagnek.

On Wed, 19 Feb 2003 Janos.Zana at elfiz2.kee.hu wrote:

> Azt sajnos nem tudom, hogy az eredeti AVI milyen forrásból származik. Még
> az is lehet, hogy rajta van a 6 csatornás surround hang. Erről csak úgy
> tudok meggyőződni, hogy VCD-re írom, és az asztali DVD lejátszón
> lejátszom.

Micsoda? Konyorgom. Ezt komolyan irtad?
Csak akkor tudod megallapitani egy filmrol, hogy 6 csatornas-e, ha kiirod
VCD-re, es az asztali lejatszoddal megnezed? Ezt nem hiszem el. Ugye
viccelsz. Ez teboly.

Na. Hogy segitsek, idezet, az ez elotti kerdesedre adott valaszlevelbol:

On Wed, 19 Feb 2003, "Süle Sándor"  wrote:

> mplayer Matrix.avi -identify
> ========================================================================
> Audio dekóder meghívása: [mp3lib] MPEG layer-2, layer-3
> MP3lib: init layer2&3 finished, tables done
> AUDIO: 48000 Hz, 2 ch, 16 bit (0x10), ratio: 10000->192000 (80,0 kbit)
             !!!>>>^^^^<<<!!!
> Selected audio codec: [mp3] afm:mp3lib (mp3lib MPEG layer-2, layer-3)
> ========================================================================
> ID_FILENAME=Matrix.avi
> ID_VIDEO_FORMAT=DIVX
> ID_VIDEO_BITRATE=618040
> ID_VIDEO_WIDTH=576
> ID_VIDEO_HEIGHT=320
> ID_VIDEO_FPS=25,000
> ID_VIDEO_ASPECT=0,0000
> ID_AUDIO_CODEC=mp3
> ID_AUDIO_FORMAT=85
> ID_AUDIO_BITRATE=80000
> ID_AUDIO_RATE=48000
> ID_AUDIO_NCH=2
> ID_LENGTH=7846

A jelzett ket helyen ott talahato egy n pozitiv egesz szam, mely
megmondja, hogy hany csatornas a film.

Ide bevagnek meg par zokogo simley-t.

--

tocsa