[Mplayer-felhasznalok] matrox tv felirat nincs

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Wed Feb 19 08:15:37 CET 2003

2003. február 18. 22:12 dátummal echo at nagykanizsa.hu ezt írtad:
> olyat nem tud az mplayer hogy torli a kepernyot lejatszas elott?

Én a g400-zal úgy csináltam, hogy

- tty1-en a matroxtv-vel beállítottam a felbontást, majd letöröltem vele a képernyőt.
- grafikus felületen elindítottam mga -val a lejátszást
- visszaváltottam tty1-re, és kész.
- ja, forrasztott a haverom egy kütyüt, így a hifi távirányítójával lehet vezérelni a
pamlagról az egészet. (ez azért lényeges, mert a tty1 stdinje nincs összekapcsolva
a mplayerrrel, tehát most hiába nyomsz SPACE-t, nem lesz belőle pause,
tehát máshogy kell vezérelni, pl lirc)

Tib