[Mplayer-felhasznalok] matrox tv felirat nincs

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Tue Feb 18 22:42:39 CET 2003

Sziasztok Mplayer Listatagok! (megszolitas)

On Tue, 18 Feb 2003 echo at nagykanizsa.hu wrote:

> [...]

1. megjeygzes a fonntivel kapcsolatban.

Meg egy bekezdes.

Itt is irok valamit erre. Esetleg meg ki is vaghatok ebbol is rszt, hogy
cska a relevans mondat maradjon.

Ide masik reagalas. Es igy tovabb. Ami nem kell torlom.
Pine-ban Ctrl+K a sor torlese. Most azt csinalom.

Kitoroltem a masik alairasat es a lista footer-et is, az ugyis ott az
elozo levelben. 1 mp-el tovabb tartottam nyomva a Ctrl+K-t. Luk-ban
(Outlook) gondolom egerrel rantassz egyet, kijelelod, azt delete gomb.
Ennyi.

Udv.

--

tocsa