[Mplayer-felhasznalok] matrox tv felirat nincs

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Tue Feb 18 22:38:51 CET 2003

Mostmár hozzá kell szóljak.

On Tue, 18 Feb 2003 echo at nagykanizsa.hu wrote:

> [...]
Gondolod

hogyha igy bele-bele
akkor azt

konnyen el lehet olvasni?
vedd a faradtsagot, es egyreszt vagd ki teljesen azokat a reszeke, amikre
egyaltalan nem reagalsz

csakis azokat a reszeket hagyd meg, amikhez tenyleg hozzaszolsz
elejuk es mogejuk tegyel egy-eyg ures sort, hogy szemmel elkulonithetok
legyenek, mert aki mar 12 oraja olvas szoveget es bambul a monitor elott,
az igy nem tudja
> szerintem meg igen meg ha erintolegesen is mert az mplayert hasznalva jott elo
> ez a problema

elolvasni
Ez  igy egesz egyszeruen egy hanyas El megy az
> szerintem jogosan se kutya-ja se macska-ja nem vagyok milyen alapon kritizal?
ember etvagya irasjeleket nem irok egybefolyik minden
ertse meg valaki tolem ennyi telik
torolni csak tudsz
> ez jogos
megures sort beszurni is, ennyi az
egesz, de veletlenul irok mar irasjeleket, mert nem birom ki
> Masok velemenyet szarom le en se kritizaltam oket
> eddig is azt tettek kritizaltak mert a problemahoz nem szoltak semmit
hat ennyi lenne

kuldok egy pelda levelet is, talan akkor konnyebb megerteni
amit
mondok
> [...]
> jo legyen de nekem errol mas a velemenyem de hagyjuk...
> a problemara visszaterve nem szunt meg, megprobalom ertelmesen leirni
> kint marad a kepernyon a legutolso parancs amit kiadtam..
> pl:
> [root at Garfield 21:39 2]# mplayer -vo mga -fs -screenw 640 -screenh 512
> /mnt/win9/Tomb\ Raider.Divx.Hun/TombRaiderdivx.avi -really-quiet > /dev/null 2&>1
> es ez a problemam addig en is eljutottam amit te leirtal az atiranyitasban...
> azert koszi a tied elegansabb
> olyat nem tud az mplayer hogy torli a kepernyot lejatszas elott?

Ezt is bennehagyom, hiszen lenyeges:

tocsa