[Mplayer-felhasznalok] matrox tv felirat nincs

echo at nagykanizsa.hu echo at nagykanizsa.hu
Tue Feb 18 22:12:26 CET 2003

Idézet Pásztor Szilárd <silicon at inf.bme.hu>:

> [...]
> sokkal
> egyszerűbb, ha egy mplayer fában reqrzívan rágreppelsz arra, amit
> keresel,
> mert abban benne van a man is meg a doc is. Nem beszélve arról, hogy a
> programoknak általában szokott lenni egy -q kapcsolója, a hagyományt
> követve
> érdemes ebbe az irányba indulni.

> megjegyzem egy
>
> Most mondhatnám azt, hogy offtopic volt, mert semmi köze az mplayernek
> ahhoz, hogy egy pogrom kimenetét általában hogy irányítjuk le. Magyarul
szerintem meg igen meg ha erintolegesen is mert az mplayert hasznalva jott elo
ez a problema

> Ha kritizálnak, akkor az még mindig jobb egy fokkal annál, mintha nem
> is
> reagál senki, mert így legalább látod, hogy nem szarnak le. De ha már
> ennyire föl tudtál háborodni a kritikán, akkor tényleg megfogadhatnád,
szerintem jogosan se kutya-ja se macska-ja nem vagyok milyen alapon kritizal?
> úgy
> igazán. Ha valaki reklamál, hogy nehezen érti, amit írtál (mert nagyobb
> odafigyelést és így több energiát igényel a tagolatlan szöveg
> megértése),
ez jogos
> akkor eldöntheted, hogy azért írsz, hogy mások elolvassák és megértsék,
> vagy
> kinyilvánítod, hogy ez téged nem érdekel (ahogy meg is tetted, "tőlem
> ennyi
Masok velemenyet szarom le en se kritizaltam oket
> telik"), akkor a többiektől teljesen jogosan telik majd annyi, hogy
> tényleg
> le fogják szarni a leveleid és nem lesznek hajlandók saját magukat
> strapálni
eddig is azt tettek kritizaltak mert a problemahoz nem szoltak semmit
> azért, hogy megoldhassák a te problémádat. Ha látványosan nem érdekel
> téged
> az, hogy próbálj alkalmazkodni másokhoz és tanulj, akkor ezzel
> garantáltan
> elvágod magad a segítségtől.
>
> "röviden" ennyi.
koszi
jo legyen de nekem errol mas a velemenyem de hagyjuk...
a problemara visszaterve nem szunt meg, megprobalom ertelmesen leirni
kint marad a kepernyon a legutolso parancs amit kiadtam..
pl:
[root at Garfield 21:39 2]# mplayer -vo mga -fs -screenw 640 -screenh 512
/mnt/win9/Tomb\ Raider.Divx.Hun/TombRaiderdivx.avi -really-quiet > /dev/null 2&>1
es ez a problemam addig en is eljutottam amit te leirtal az atiranyitasban...
azert koszi a tied elegansabb
olyat nem tud az mplayer hogy torli a kepernyot lejatszas elott?
jobb otletem mar nincs
Echo