[Mplayer-felhasznalok] matrox tv felirat nincs

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Tue Feb 18 21:48:34 CET 2003

echo at nagykanizsa.hu:
> Eloszor is koszi
> DE nem talalkoztam vele mert mibol is jottem volna ra hogy pont ez kell nekem
> meg prsze a man-ba van es a docot fesultem

Ismerve a lista és sok-sok ember különös érzékenységét a témában, sokkal
egyszerűbb, ha egy mplayer fában reqrzívan rágreppelsz arra, amit keresel,
mert abban benne van a man is meg a doc is. Nem beszélve arról, hogy a
programoknak általában szokott lenni egy -q kapcsolója, a hagyományt követve
érdemes ebbe az irányba indulni.

> ennek meg uttana nezek bar en zsh-t hasznalok
> de ahogy te tudtal valaszolni nem tudom mas miert nem tud igy is megjegyzem egy
> eletre en balga hulyegyerek azt hittem a levlista erre valo

Most mondhatnám azt, hogy offtopic volt, mert semmi köze az mplayernek
ahhoz, hogy egy pogrom kimenetét általában hogy irányítjuk le. Magyarul nem
erre a listára való.

Ha kritizálnak, akkor az még mindig jobb egy fokkal annál, mintha nem is
reagál senki, mert így legalább látod, hogy nem szarnak le. De ha már
ennyire föl tudtál háborodni a kritikán, akkor tényleg megfogadhatnád, úgy
igazán. Ha valaki reklamál, hogy nehezen érti, amit írtál (mert nagyobb
odafigyelést és így több energiát igényel a tagolatlan szöveg megértése),
akkor eldöntheted, hogy azért írsz, hogy mások elolvassák és megértsék, vagy
kinyilvánítod, hogy ez téged nem érdekel (ahogy meg is tetted, "tőlem ennyi
telik"), akkor a többiektől teljesen jogosan telik majd annyi, hogy tényleg
le fogják szarni a leveleid és nem lesznek hajlandók saját magukat strapálni
azért, hogy megoldhassák a te problémádat. Ha látványosan nem érdekel téged
az, hogy próbálj alkalmazkodni másokhoz és tanulj, akkor ezzel garantáltan
elvágod magad a segítségtől.

"röviden" ennyi.