[Mplayer-felhasznalok] matrox tv felirat nincs

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Feb 18 19:46:46 CET 2003

Hi,

> ennek meg uttana nezek bar en zsh-t hasznalok
> de ahogy te tudtal valaszolni nem tudom mas miert nem tud igy is
> megjegyzem egy
> eletre en balga hulyegyerek azt hittem a levlista erre valo
> de koszi megegyszer

szerintem nem erre (hogy masok RTFM-eljenek helyetted) valo.
bar ugy latszik ilyenre lenen nagyobb igeny, szal en reszemrol javaslom
az mplayer-rtfm lista letrehozasat. bar tartok tole tobben irnanak ra
mint ahanyan olvasnak...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu
    "However, many people beg for its inclusion in Debian. Why?" - Gabucino
  "Because having new software in Debian is good." - Josselin Mouette
"Because having good software in Debian is new." - Gabucino