[Mplayer-felhasznalok] matrox tv felirat nincs

echo at nagykanizsa.hu echo at nagykanizsa.hu
Tue Feb 18 19:29:11 CET 2003

Idézet Pásztor Szilárd <silicon at inf.bme.hu>:

> echo at nagykanizsa.hu:
>
> Akkor biztosan találkoztál a -quiet kapcsolóval is...
Eloszor is koszi
DE nem talalkoztam vele mert mibol is jottem volna ra hogy pont ez kell nekem
meg prsze a man-ba van es a docot fesultem

> mert olyan
> levo mplayer
> sorra
>
> Próbálkozz erősebben, átirányításhoz man bash (linux kezdő)
> hint: mplayer kaki.avi > /dev/null 2&>1

ennek meg uttana nezek bar en zsh-t hasznalok
de ahogy te tudtal valaszolni nem tudom mas miert nem tud igy is megjegyzem egy
eletre en balga hulyegyerek azt hittem a levlista erre valo
de koszi megegyszer
Echo