[Mplayer-felhasznalok] Re Re felirat tul nagy

Stanicz Ferenc f.stanicz at chello.hu
Mon Feb 17 18:32:30 CET 2003

http://www1.mplayerhq.hu/MPlayer/releases/fonts/font-arial-iso-8859-2.tar.bz2
> Ezt letoltod, kicsomagolod, es ott vannak benne a fontok, meret
szerint
> konyvtarakba rendezve. Kivalasztod a megfelelo meretet, bemasolod a
> ~/.mplayer/Font konyvtarba, oszt joido.
Hali!

Valamikor januar kozepen farasztottam ezzel a listat en is... az rc2-ben
meg megvolt a fontok eleresi utjat allitgato resz a konfig panelen,
utana viszont mar nem. Ott volt a legegyszerubb valtogatni szamomra.
Most mar en sem tudok mast tenni, mint masolgatom a meret szerinti
fontokat... ez van. Akkor kaptam azt a tippet, hogy tegyem fel a
libfreetype-devel csomagot es recompile. Hat mitmondjak... fennt volt
elotte is mint kiderult. Ezert a helyzet valtozatlan maradt. Konkretan
nalam azert jott elo a problama, mert egesz mas meretu feliratok
kellenek ha a 15' monitoron nezem a filmet es mas ha projektorral
nyomatom. Azert kar, hogy ez a beallitasi lehetoseg "eltunt".
--

Udv:

    Stanicz Feri