[Mplayer-felhasznalok] libmp3lame

Veres Imre imre.veres at mail.online.hu
Mon Feb 17 11:42:41 CET 2003

2003-02-17, h keltezéssel kagura at emese.ceu.hu ezt írta:
> Sziasztok,
> amikor mencodert hasznalnek, akkor kiirja, hogy az mplayer libmp3lame
> nelkul lett forditva. Nekem fel van installalva a lame a toolame, az
> usr/lib-ben megvan a libmp3lame.so is. A doksiban cak annyi utalas van,
> hogy kell a lame. Mit tegyek?
> az mplayert forditottam 'kezzel' is es fakeroot -tal is.

Hat most en sem talalom mar a doksiban, pedig emlekszem, hogy benne
volt. Ha csomagbol vagy egyeb binarisbol van fent a lame, akkor az nem
jo; forrasbol forditsd, mert csak akkor lesz tamogatas. Persze ha
felraktad, mplayer-t forditsd ujra; es nezd meg, hogy az mplayer
configure-ja megtalalja-e.
Ha forrasbol raktad, es meg mindig nem talalja, akkor add meg a
configure-nak az eleresi utat.

(Gondolom en.)

S.