[Mplayer-felhasznalok] mpeg => vcd kicsitt gyorsabban.

scrow scrow at lamer.hu
Mon Feb 17 11:19:55 CET 2003

On Mon, Feb 17, 2003 at 12:06:06AM +0100, Arpi wrote:

> akkor hasznald a nerot :)

az iegnyeimet kozoltem fentebb. ettoleltero javaslat johet csak nincs
ertelme :) (450celeronon amugy sem hasznalnam vmwareben)

> amugy ezt probaltad:
> mencoder -oac copy -ovc copy -of mpeg szar.mpg -o javitott.mpg
			       ^^^^^^^^
ez regota van? csak mert nem is olyan regen neztem at a doksit es akkor
meg nem talalkoztam vele (igaz, hogy foleg a lejatszas gyorsitasa erdekelt
igy az encoding.html -t eleg feluletesen olvastam at.)

--
csa'
l4mer|E