[Mplayer-felhasznalok] matrox tv kimenet

echo at nagykanizsa.hu echo at nagykanizsa.hu
Thu Feb 13 22:47:11 CET 2003

Idézet echo at nagykanizsa.hu:

> Idézet Gemes Tibor <tib at biocon.bio.u-szeged.hu>:
>
> > 2003-02-13, cs keltezéssel echo at nagykanizsa.hu ezt írta:
> >
> > >   x x      < > I2C bit-banging interfaces
>
> >    x x
> >
> > úgy rémlik ez is kellett neki...
> >
> > Tib
> >
> szeva
> ugy is volt
> de ugy se volt jo
> Echo

Megint en :))
Na ez volt az eredeti felallas
 <*> I2C support
                x x
  x x                                     <*> I2C bit-banging interfaces
                                                         x x
  x x                                     < >   ELV adapter
                                                         x x
  x x                                     < >   Velleman K9000 adapter
                                                         x x
  x x                                     < >   NatSemi SCx200 ACCESS.bus
                                                         x x
  x x                                     < > I2C PCF 8584 interfaces
                                                         x x
  x x                                     <M> I2C device interface
                                                         x x
  x x                                     <M> I2C /proc interface (required for
hardware sensors)
> > _
_[*] Support for frame buffer devices (EXPERIMENTAL)
                       x x
  x x                              < >   nVidia Riva support (EXPERIMENTAL)
                                                         x x
  x x                              < >   Cirrus Logic support (EXPERIMENTAL)
                                                         x x
  x x                              < >   Permedia2 support (EXPERIMENTAL)
                                                         x x
  x x                              < >   Permedia3 support (EXPERIMENTAL)
                                                         x x
  x x                              < >   Cyber2000 support
                                                         x x
  x x                              [ ]   VESA VGA graphics console
                                                         x x
  x x                              < >   VGA 16-color graphics console
                                                         x x
  x x                              < >   Hercules mono graphics console
(EXPERIMENTAL)                                                   x x
  x x                              <M>   Matrox acceleration (EXPERIMENTAL)
                                                         x x
  x x                              [ ]     Millennium I/II support
                                                         x x
  x x                              [ ]     Mystique support
                                                         x x
  x x                              [*]     G100/G200/G400/G450/G550 support
                                                         x x
  x x                              <M>       Matrox I2C support
                                                         x x
  x x                              <M>       G400 second head support
                                                         x x
  x x                              <M>     Matrox /proc interface
                                                         x x
  x x                              [ ]     Multihead support
                                                         x x
  x x                              < >   ATI Mach64 display support
(EXPERIMENTAL)                                                       x x
  x x                              <M>   ATI Radeon display support
(EXPERIMENTAL)                                                       x x
  x x                              < >   ATI Rage128 display support
(EXPERIMENTAL)                                                      x x
  x x                              < >   SIS acceleration (EXPERIMENTAL)
                                                         x x
  x x                              < >   NeoMagic display support (EXPERIMENTAL)
                                                        x x
  x x                              < >   3Dfx Banshee/Voodoo3 display support
(EXPERIMENTAL)                                             x x
  x x                              < >   3Dfx Voodoo Graphics (sst1) support
(EXPERIMENTAL)                                              x x
  x x                              < >   Trident support (EXPERIMENTAL)
                                                         x x
  x x                              < >   Virtual Frame Buffer support (ONLY FOR
TESTING!) (EXPERIMENTAL)                                 x x
  x x                              [ ]   Advanced low level driver options
                                                         x x
  x x                              [ ]   Support only 8 pixels wide fonts
                                                         x x
  x x                              [ ]   Select compiled-in fonts