[Mplayer-felhasznalok] első levél

Veres Imre imre.veres at online.hu
Mon Feb 10 18:37:30 CET 2003

2003-02-10, h keltezéssel dzsala ezt írta:
> a real audió és videó lenne nekem fontos, hogyan tudnám rávenni,hogy kezzelje?
> legfontosabb az rm-lenne.

Ha olyan fontos, akkor miert nem olvasod el az ingyenes magyar
dokumentaciot? :-)

Codecs.html:

    2.2.1.8 RealVideo

   Az MPlayer a RealVideo összes verziójának dekódolását támogatja:
     * RealVideo 1.0 (fourcc RV10) - en/dekódolás libavcodec-kel
     * RealVideo  2.0,  3.0,  4.0  (fourcc  RV20, RV30, RV40) -
       dekódolás RealPlayer könyvtárakkal

Nagyon  ajánlott a RealPlayer8 vagy RealONE letöltése, mert az MPlayer
   képes ezek könyvtárainak használatával dekódolni a RealVideo 2.0 -
   4.0 videókat.  Az  MPlayer  configure  script  detektálja  a
   felinstallált RealPlayert.  Ha  nem  sikerül,  mondd  meg a
   configure-nak a helyet a  --with-reallibdir opcióval.

   Megj.: a RealPlayer könyvtárak jelenleg csak Linux, FreeBSD, NetBSD
   és Cygwin rendszereken mu"ködnek, x86 és Alpha platformokon.

Es hogy keresgelned se kelljen:
http://huxley.real.com/real/player/unix/unix.html?src=rpbform

SiX