[Mplayer-felhasznalok] Mplyaer és VV vagy BB

Veres Imre imre.veres at online.hu
Mon Feb 10 16:09:45 CET 2003

2003-02-10, h keltezéssel Dudás Péter ezt írta:

> Az a problémám, hogy az axelero klubról elérhető VV videók közül
> maximum 1-et játszik le, a többinél ismeretlen fájl formátum
> hibaüzenetet kapok.

Ez mit jelent? Barmelyiket lejatssza, de maximum egyet, utana mar tobbet
nem? Vagy az osszes kozul, amit megtalaltal, csak egy meghatarozott
darabot? Ha ez utobbi, adjal url-t (ne a redirecteloset).

> Mi lehet az oka a hibaüzenetnek?

Mi is a hibauzenet?

> Sajnos parancssorból nem tudom meghívni, mivel ez egy redirectes link,
> így csak ennyit tudok mondani.

Attol miert nem tudod parancssorbol meghivni? mplayer <URL>
(ja persze nezd meg mondjuk ugy, hogy wget <eredeti URL>, es nezd meg,
hogy hova redirecttel.)

> Mivel lehet a nem parancssorból indított mplayer üzeneteit logolni?

Sehogy. Mi ertelme van?
Ja egyebkent meg ugy altalanosan:

1. Ird le rendesen, mi a baj, mert igazabol nem derult ki.
2. Ha ugy gondolod, hogy az mplayer hibaja, akkor kuldj bugreportot a
doksi szerint.

S.