[Mplayer-felhasznalok] Mplyaer és VV vagy BB

Dudás Péter pdudu at freemail.hu
Mon Feb 10 15:51:44 CET 2003

Hello!

Fordítottam egy mplayer debian woody alá (2.4.20).
Az a problémám, hogy az axelero klubról elérhető VV videók közül maximum 1-et játszik le, a többinél ismeretlen fájl formátum hibaüzenetet kapok.

Van ffmpeg, win32, live, libavcodec, qt, xanim, rp8, rp9, xmms, divx5 belefordítva.

Mi lehet az oka a hibaüzenetnek?
Sajnos parancssorból nem tudom meghívni, mivel ez egy redirectes link, így csak ennyit tudok mondani.
Maximum lementem és úgy belenézek.

Mivel lehet a nem parancssorból indított mplayer üzeneteit logolni?

Előre is köszi,

Dudás Péter