[Mplayer-felhasznalok] genya

Celtic susia at freemail.hu
Sun Feb 9 17:59:43 CET 2003

Igen,pl a Mindentudas Egyeteme cimu videok.
Ha parancsosorbol irtam be, hogy
mplayer -opciok a_txt_fileban:szereplo_eleresi_ut
akkor lejatszotta, -dumpstream szepen le is mentette.
Ha pl ebbe a txt fileba irtam bele az eleresi
ut ele az mplayer szot, irtam az elso elso sorba egy
#!/bin/sh
sort, akkor baszott lejatszani.
Mondjuk, az sh filenevvel nem probalkoztam...
Valami lokott windowsprotokoll :(
Szoval, le lehet jatszani es le lehet menteni,
de nekem pl. csak konzolrol sikerult, X-en
sehogy, bongeszobol sem...

Feb 9-n irta Pásztor Szilárd:

#  Találkozott már valaki olyannal, hogy weben van közvetlennek tűnő link vmi
#köcsög asf-re vagy wmv-re, aztán ha le akarom szedni, akkor csak egy 3 soros
#txt-t kapok, ref1 meg ref2 sorokkal, amik saját magukra mutatnak? Magyarul a