[Mplayer-felhasznalok] genya

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Sun Feb 9 16:02:36 CET 2003

Hi!

Hogyha van lehetoseged Windows-os lejatszasra (azt irod a Windows Media
Player lejatsza), akkor meg lehetne probalni egyfajta barba trukkot. Nem
vagyok biztos benne, hogy mukszik, de pl. en kis RealVideo felvetelnel mar
alkalmaztam. A RealOne-ba be tudtam konfiguralni, hogy lejatszas elott
cachel-je le az egeszet. Ezek utan mar csak elo kell banyaszni a
cache-bol.

Hasonloan, ha ez a Jakupcsekes valami egy rovidebb video reszlet, es nem
real-time stream, akkor 100%, hogy az IExplorer lecache-li a hanyadek nevu
konyvtaraninak valamelyikebe (biztos tod mire gondolok). (Esetleg erre
valamilyen konfig opcioval is lehet probalni force-olni a Win Media
Player-t/Kodeket/IExplorer-t). Onnan elo lehet turkalni. Egyebkent szinten
ilyen modon lehet a kis rohadek swf-eket megszerezni, ha mar volt
szerencsed ilyenen bosszankodni, ott talalod egy az egyben az IExplorer
cache-ben. (Nehogyma' raklikkeljen jobb gombbal az ember es le tudja
tolteni. Komolyan nem tudom ki a banatnak jo az ilyen, sopkszor talakoztam
vele, es letepnem a hocipojet annak, aki ezt kitalalta/elkezdte).

Csak egy Workaorund otlet.

Habar mondtad, hogy az Opera-s IExplorer browser identity fake-eles nem
jott be, de esetleg meg lehetne probalni az mplayerben is a HTTP proxy-s
esetben (vagy a masik kettoben is, ott nem tom lehet-e alkalmazni,
vannak-e HTTP header-ek) egy HTTP header-ben IExplorer-t fakelni. Csakhogy
nehogy ezen bukjon meg par felvetel.

Bocs Arpi, hogy nem STFP kuldok.

Udv.

--