[Mplayer-felhasznalok] genya

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Sun Feb 9 13:28:29 CET 2003

Arpi:
> mplayer lejatssza? ha igen (le kene neki), akkor -dumpstream
>
> ezek a szerverek alt. ha http protokollal esel neki akkor a txt-t adjak, ha
> mms-el akkor a filet

Total nem jatssza le, a szerencsetlen is csak a txt-t kapja.
Ismerem azt a modszert, ahol a szovegfile-ba van a rendes link is, de ez nem
az. Tovabba, akarmilyen baromsagot (nem letezot) akarok leszedni a
szerverrol, mindig a txt-t kapom, ugyanazzal a linkkel benne, mint amit le
akartam szedni. Ha mms-sel probalok nekiesni, akkor elobb 404 not found,
aztan megis connected, es 100% cpu-val orok varakozas:

Playing mms://vp3.adatpark.hu/TV2/broadband/broadband/0206/jakupcsek_0206.asf
Resolving vp3.adatpark.hu ...
Connecting to server vp3.adatpark.hu[195.228.253.63]:80 ...
Server return 404:Not Found
Failed to parse header
Resolving vp3.adatpark.hu ...
Connecting to server vp3.adatpark.hu[195.228.253.63]:1755 ...
connected

Undorito... De hogy a vinnyoz hogy jacca le? A szerver csekkolja, hogy
mit kuld a brozer, es ha nem vindozos, akkor kapjam be?