[Mplayer-felhasznalok] mencoderr + v4l2

Robert L. RAKSI lobz at t-sys.hu
Fri Feb 7 21:04:56 CET 2003

On Fri, Feb 07, 2003 at 09:07:00PM +0100, Arpi wrote:

> kene legyen hang pedig
> bar asszem meg kell adni az audio devicet a v4l2 drivernek valahogy
> (hulyesegnek tunik tuudom de a v4l2 fo ujdonsaga a v4l-hez kepest hogy az
> kezeli le az a-v syncet)

Az erdekes az hogy miota attertem a v4l2-es saa7134 driverre azota a
tvkartya csak ezeket registralja be:
saa7134[0]: registered device video0 [v4l2]
saa7134[0]: registered device vbi0
saa7134[0]: registered device radio0

Azelott volt egy dsp2 es mixer1 vagy forditva a szamok.

De xawtv-vel van hang ennek ellenere. A tvkartya nincs osszekotve a
hangkartyaval kabellel.

> de

Es hogy lehetne ezt kiszedni? :)

Esetleg bele veszitek majd a cvs verzioba a patch-et? Nemtom hogy az
illeto vallalja-e a tovabbi hozzajarulast a fejlesztesehez.

--
                                       Robert L. RAKSI

   -- The Microsoft of Borg: Patches Are Futile! --