[Mplayer-felhasznalok] Fw: nem megy a dvd :)

Jozé jozefak at halopont.hu
Wed Feb 5 19:59:09 CET 2003

helló

kéne egy kis segítség vagy ötlet
mert én kifogytam

következő a hiba:

elindítom a dvd filmet és nem működik
hogy mi a baj megosztja velem a konzol:

(konzol)

linux kernel hdd command error status: 0x51 (drive ready seek cokplete error)
linux kernel hdd command error = 0x50
linux kernel end request: I/O error dev: 16:40 (hdd) sector 138848808

mindehez némi háttér

gép:
via alaplap
633 celeron
128 mb sd 133
stb permedia 8mb videokártya (suse 7.3 látja - ezért onnan frissítettem, most a 8.1 is látja)
30 gb hdd (primary master)
toshiba cd/dvd-rom (secondary slave)
region code : 2
suse 8.1
kde 3
legújabb MPlayer

film:
original eredeti star wars 2 (special two disk edition)
region code : 2

szal:

a film jó: haver gépe gond nélkül játsza
dvd-rom jó: benn a melóhelyen egy 1000 celeronos gép win98se ill powerdvd segítségével meghajtotta, lejátszotta
mplayer jó: cd-romon lévő videokat gond nélkül nyomja
suse 8.1 jó: mert minden másik videoplayer működik és mindedgyik ugyanezt a hibát dobja ki a dvd lejátszásánál
dvd-rom áramot kap, kötés helyes: cd-ket, valamint dvd adatfileokat gond nélkül olvas, bootol, stb

a suse help center (kb windows sugó) a lindvd-t ajálnlja a hiba kijavításához
1. nem igazán értem hogy miért
2. a megadott webcímen nem található a windvd

ja
és mégegy: mandrake 9.0 alatt ill suse 7.3 alatt detto ugyanezt a hibát kreálta a konzol szerint
probáltam még kde 2 illetve gnome felületekken is
mindig:
drive ready seek complete error :((((((

visszasírom az öreg tolvaj billyt a tolvj micro$ofttal együtt :((((((((((((((

ha van ötleted oszd meg velem légy oly kedves

üdv

jozé