[Mplayer-felhasznalok] RealMagic (DXR3)

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Tue Feb 4 22:47:50 CET 2003

Hi,

On Tue, 4 Feb 2003 22:38:32 +0100 (CET)
Nyilas Peter <misi at ide.oda.hu> wrote:

> Hi,

> Nekem ijent akkor csinalt, amikor CVSbol csinaltam drivert...
> Ha ijen tortent, inkabb szedd le a 0.13-ast, vagy melyiket, azzal
> nekem mukodott...

En ennel messzebre mentem.
Felinstalaltam egy wint, es abba a progijat es azzal is fekete feher
volt, tv-n :(
(a tv jo + atvtuner kartyaval is kiprobaltam video meg svideo bemeneten
is)

Ez a dbv kartya ez az, amivel digitalis muholdat lehet nezni?

koszi,
Attila

ui: Meg mindig nagyon keresik egyesek a g400-as kartyat ? Mert az
apronet.hu-n van.