[Mplayer-felhasznalok] Forditasi gond

Thomas Newman thomas.newman at mailbox.hu
Tue Feb 4 21:07:20 CET 2003

2003-02-04, k keltezéssel Kovacs Gabor ezt írta:
> Sziasztok!
> Letoltottem a MPlayer-0.90rc3-at, a szokas szerint kibontottam, ./configure
> utan minden OK, make utan a kovetkezo
> hibat kaptam:

Ugyan ezt a hibát észleltem én is.
Én a 2003-02-04 11:10-es CVS-el is ezt tapasztaltam. RC1 lefordult jól.
Gondoltam arra is, hogy a lame lib nem jó, hisz ezt írja ki:
'lame_preset_set', de azt is újrafordítottam és még így is ez a hiba.
Esetleg ami érdekes lehet, hogy UHU 1.0 RC2-t használok. Esetleg abban
lehet valami bibi? Mert ugye abban alapból az RC3 van, csak nem éppen
fullosan.

Erre valami orvoslat? Vagy csak mi vagyunk ennyire bénák, hogy már a
./configure make make install sem megy?

Üdv:

Newman ;)