[Mplayer-felhasznalok] Szinkronhiba

Wildhemp wildhemp at freemail.hu
Tue Feb 4 14:49:31 CET 2003

kech> transzkodolas utan keletekezett m2v es mpa fileokat kellene osszeraknom,
kech> de a hang NAGYON sokat csuszik a kephez kepest (vagyis lemarad a keptol).
kech> Kiprobaltam mar a tcmplex illetve az mplex parancsokat, de mindkettovel
kech> ugyanazt muvelte.

Gondolom az a problemad ami az enyem volt. A filmet tutira nem azzal
az fps-el kodoltad mpegbe mint amilyen eredetileg volt. Ilyenkor a
hang elcsuszik. En probaltam osszenyomni a hangot meg ilyenek, de szinte
semmi eselyed nincs. Inkabb csinald ujra a kodolast ua-zal az fps-el,
ami eredetileg volt. LEgalabbis en nem talaltam mas megoldast. Na meg
nem biztos hogy ez a problemad

--
Wildhemp