[Mplayer-felhasznalok] DVD kerdes

Kövesdi György gyorgy.kovesdi at siemens.com
Mon Feb 3 12:30:42 CET 2003

2003. január 29. 21:56 dátummal ezt írtad:
> csak latott), de az elkeszult lemezt a SUSE 7.3 fstab be-
> jegyzese szerinti opciokkal nem tudja a Linux mountolni.
> Ha megadom neki a -t ISO 9660-t, akkor sikeres a mount,
> minden fájl olvasható lesz a lemezen.
Nekem CD-vel volt hasonlo problemam: a CD ugyanis nem koteles az
elejen kezdodni, ha jol emlekszem a 32. blokknal van tenyleg az eleje
neki. Ha a 0. blokk nem olvashato, akkor a mount nem tudja
meghatarozni a filerendszer tipusat, ezert kell megadni neki. Talan a
DVD-vel is hasonlo problema lehet, nem tudom az Mplayer mit akar
olvasni pontosan.

Udv:
K. Gy.

u.i.: mar elkuldtem a mount forrasahoz egy javitast, talan belekerul
majd 1szer.   :-)