[Mplayer-felhasznalok] Debian flame

Veres Imre six at freemail.hu
Sun Feb 2 00:27:04 CET 2003

Sziasztok, Fejlesztok!

Raszantam az idot, hogy vegigolvassam a debian meg slashdot listakat, es
szerintem be kene fejeznetek azt a netes installert. Azt jol ra tudjak
rakni a debian cd-re, aztan kalap. Szerintem ez tok meddo vita; sot,
csak kar szarmazik belole. A vege az lesz, hogy valami MS-kozeli ceg
vegignezni az ffmpeg-kodot, aztan jol a nyakatokba akaszt egy pert kb.
olyan vadakkal, hogy "...ez a nehany bajt hasonlit a Windows Media
Playerben talalhato nehany bajtra, ugyhogy tuttira onnan loptatok".
Persze, mint ahogyan mindig, ez is csak IMHO.

SiX