[Mplayer-felhasznalok] avi + avi

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Sat Feb 1 22:56:22 CET 2003

Hi,

> Konkréten ezt nem írtam meg, de most ide másolom:
> localhost:/# mencoder -forceidx smaragd.avi -ovc copy -oac copy -o
> smara0.avi Üdv, János
Pedig mennie kell !
Nalam megy es szerintem nagyon sok masik usernel is.
Konkretan ezt irtam be es ment:
   cat a.avi b.avi > c.avi
   mencoder -ovc copy -oac copy -forceidx -o d.avi c.avi
   mplayer d.avi

Jonci

ps: mielott osszemasolod a ket avit azert nem art megtudni,
hogy azonos kepmeretuek-e, azonos (audio,video) codec-del,
azonos minosegben (fps, bps, stb.) lett-e tomoritve. De ha minden
parametereben stimmel a ket avi, akkor mennie kell, illetve ha tok
kulonbozoek akkor is megy, csak amikor a lejatszas a masodik
avi-hoz er, onnantol zagyva lesz a kep es hang a kulobsegek
mertekeben.