[Mplayer-felhasznalok] avi + avi

Jónás Zsolt jonci_levlistak at freemail.hu
Sat Feb 1 18:09:20 CET 2003

Hi,

> {} Janos.Zana at elfiz2.kee.hu:
> {} > Kipróbáltam. Nem működik. Tehát ezt csináltam:
> {} > cat egyik.avi masik.avi > ideiglenes.avi       után:
> {} > mencoder -idx ideiglenes.avi -ovc copy -oac copy -o output.avi
> {} > Megállt az első avi végénél. Mit csináltam rosszul?
> {Szilárd}
> {Szilárd} Csak ERRE a listára az elmúlt hét folyamán kb. 3* íródott meg
> különböző {Szilárd} emberek által, hogy nem -idx kell, hanem -forceidx.
> {Szilárd}
> Ma kipróbáltam copy paraméterrel, és nélküle, így:
>
>  mencoder -forceidx smaragd.avi -o smara0.avi

> [...]

Huuuh, bakke, nehez eset vagy...

ezt probaltad:
   mencoder -idx ideiglenes.avi -ovc copy -oac copy -o output.avi

jott a valasz, hogy
   nem -idx kell hanem -forceidx

erre kiprobalod
   mencoder -forceidx smaragd.avi -o smara0.avi

nem ertem a logikat... miert nem ezt probaltad? :
   mencoder -forceidx MIT.avi -ovc copy -oac copy -o MIRE.avi

Jonci