[Mplayer-felhasznalok] 29.97 fps -> 25 fps

Szasz Pal spacel at email.ro
Sat Feb 1 16:53:54 CET 2003

Hello!

Kaptam egy filmet, ami 29.97 fps-es, es egy piciket akadozik.
Alig eszrevehto, de erzi az ember, hogy nem megy siman.
Megneztem virtualdubbal, es a sejtesem bevalt.
A film valamikor 25 fps-es lehett (vagy kisebb), mert a kepkockak
ismetlodnek.
De sajnos oly modon, hogy nem egyenletesen elolszolva
vagyis van 5 kepkocka egymasutan, aztan egy dupla, majd tripla, majd
megint 5 ... stb
Mivel tudnam en visszalakitani ugy 25-osre, hogy azokat a frameket torolje, amik megvannak duplan/triplan ?

Pali