[Mplayer-felhasznalok] "Ciripelo hangok"

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Dec 31 16:44:33 CET 2003

Hi,

> Egyáltalán van már kereshetõ archívum? Mert nekem a "fontmeret"-re nem
> talált semmit sem a htdig. A szót meg az archívumból szedtem.

mivel keves a free diskspace, igy a listakat nem indexeli a htdig,
ugyis van keresheto lista archiv a gmane.org-on vagy hol a picsaba.

magyar szovegre ugyis bugzik a htdig, nem a legjobb meg az ekezetek
kezelese (ha helyesen ekezettel keresel akkor az ekezeteseket megtalalja
de ha ekezet nelkl irtak azt nem mindet, ugyanez forditva. pedig be
van allitva accents stb kondigba, meg magyar helyesirasi szabalyzattal
generalt word2root stb de igy is szar)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu