[Mplayer-felhasznalok] "Ciripelo hangok"

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Dec 31 16:02:07 CET 2003

Hi,

> Hivjad, ahogy akarod... ha egyfele dologgal foglalkozik, akkor szerintem
> howto, ha tobb apro kerdessel, akkor meg faq; tolem lehet faq is. A

faq az eddig is volt, sot meg se lepne ha ez is benne lenne mar.
ha meg nem, akkor abba ird bele es STFP.

amugymeg az egy bug, es bugokat nem doksival szokas workaroundolni.
eddig csak a totalcaros wmv-knel jelentkezett, minden mas wmv m1 szepen
az ffmpeges codeccel. ezert is az a default. viszont mivel fabricen
kivul senki nem fingik hozza az ffmpeges wma dekoderhez, igy fix sem
varhato 1hamar.

amugymeg2: mint te is mondtad, nem uj problema a listan ==> lista archivba
benne van a megoldas.
es egyebkent is kvazi alapszabaly, hogy ha vmi nem megy a default codeccel,
akkor meg kell probalni a tobbivel is. elvegre ezert van sok codec ugyanarra
a formatumra. az egyik gyors, masik meg mukodik.

> a "GYIK" oldalakra? Csak kerdeztem, nagyon szerenyen, es remelve, hogy a
> fejem utan Gabu nem harapja le mas kiallo testreszemet is.

lol

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu