[Mplayer-felhasznalok] "Ciripelo hangok"

Veres Imre six at freemail.hu
Wed Dec 31 15:54:15 CET 2003

> Lehet, hogy én vagyok félretájékoztatva, de nem az ilyen howto-t szokták
> faq-nak hívni? :-)

Hivjad, ahogy akarod... ha egyfele dologgal foglalkozik, akkor szerintem
howto, ha tobb apro kerdessel, akkor meg faq; tolem lehet faq is. A
lenyeg, hogy ne a
Documentation/<LANG>/misc/etc/questions/mplayer-questions/faq link alol
lehessen elerni! Mivel amugyis pofatlan vagyok, rogton kerdezem, hogy
nem lehetne-e a weboldalt ugy felepiteni, hogy a main oldalon kis
ablakokban rogton lehetne ugralni a "Kereses a levlista archivumban" es
a "GYIK" oldalakra? Csak kerdeztem, nagyon szerenyen, es remelve, hogy a
fejem utan Gabu nem harapja le mas kiallo testreszemet is.

S.