[Mplayer-felhasznalok] "Ciripelo hangok"

Veres Imre six at freemail.hu
Wed Dec 31 15:48:31 CET 2003

> Mit? Azt ha valaki elbaszott egy codecet? Inkabb fixalni kene.

Mondjuk azt, hogy hol tudok utananezni, hogy milyen formatumu file-t
milyen codec-cel tudok lejatszani. Tudom, hogy egy ilyen doksit
karbantartani feler egy harakirivel, szoval ez inkabb maradjon csak az
en szep almom...

>  Hol a patch?

En nem tudom, miert gondolod, hogy az Mplayert csupa programozo
hasznalja... biztos lesz patch, ha valaki megcsinalja, de en nem tudom
megcsinalni es idom sincs ra. Ez nem az mplayer-devel, hanem az
mplayer-felhasznalok (foleg, hogy szerintem ffmpeg-bug). Persze en is
ideges lennek, ha becsmerelnek a munkamat, de en nem csak fikaztam,
hanem egyben segitseget is felajanlottam. Ha ugy erzed, hogy nincs ra
szukseged, akkor majd csinalok mast...

S.