[Mplayer-felhasznalok] "Ciripelo hangok"

Veres Imre six at freemail.hu
Wed Dec 31 15:40:23 CET 2003

> Bazmeg, a manpage-ben vannak az opciok NEM a htmlben, ugyhogy pofa be es RTFM!
> Az meg ne szarozzon akitol egy kurva kibaszott sornyi code vagy dox nem jott
> soha!

Epp azt kerdeztem, hogy irjak-e dokumentaciot... Mi a turonak kuldjek
kodot, amikor az mplayer jo? Viszont ismerd el, hogy nem kenyelmes 27
helyrol osszeszedni a megoldast egy problemara. Persze azt most hagyjuk,
hogy a teljes doksi es a man oldalak sem tudtak volna megmondani, hogy
nekem valamilyen win32 codec kellene.
btw. Mi lenne, ha csak beleb*sznatok a lejatszas szekcioba, hogy "a
kapcsolok miatt nezegessed a man-t"?
En azt gondoltam, hogy a kiterjedt (amugy nagyon magas szinvonalu)
doksik helyett howto-kat kene irni, mert mindenki baszik vegigolvasni a
teljes doksit. Nekem egy adott problemam van, sot ugy nez ki, hogy
olyan, ami visszater a listan. Hat akkor a faszom, irok egy howto-t,
hogy miket kell vmw lejatszasakor, vagy dvd-lejatszaskor stb. figyelembe
venni. Leirom azokat, amiket en hasznalok, de ugyse fogjatok kirakni a
weboldalra, mert azt fogjatok mondani, hogy a doksi tokeletes, valamint
ha a doksit valaki nem olvassa el, akkor a howto-t se fogja. Ezt en
pedig nem tudom megcafolni. Szoval akkor miaf legyen?

S.