[Mplayer-felhasznalok] Mplayer & -hdwac3

Banszki Gabor (HOME) banszki.gabor at chello.hu
Mon Dec 29 21:02:33 CET 2003

Lehet, hogy mindent jol csinalsz, bar az igazi opcio:

-afm hwac3

 esetleg

-ac hwac3

Nem felejtetted el az erositot digitalis bemenetre kapcsolni? Ugyanis ilyenkor
az analogon nalam is zugas, bar inkabb ciripeles van.

Ha nem ez a baj, akkor egithet a mixeren a "digital" potin a mute es unmute.

Ezutan profin kiirja az erositom, hogy Dolby miafaszom 5.1, vagy dts stb.

Persze nekem realtek alc650 alaplapi hangkartyam van optikai
kimenettel........

Hatha segitettem

Ami a nyavogast illeti..... nos, talan rtc problema? (probald -v -vel
inditani, es nezd meg alaposan az outputot)

G.