[Mplayer-felhasznalok] avi-bol svcd

VMiklos mamajom at axelero.hu
Mon Dec 29 15:49:37 CET 2003

On Mon, 29 Dec 2003, Arpi wrote:

> pedig sok koze nincs az mplayerhez :)
> ui. az mjpegtoolst hasznalja enkodolasra, nem a mencodert...

marmint az a szegyen, hogy belekerul a forrasba

tudom, pont azert gyorsabb az enyem, mert az mencodert hasznal

1ebkent igazan belekerulhetne ez is a tools konyvtarba. nem nekem kell,
csakhogy a tobbieknek se kelljen veszodni az mjpegtools-sal, ami egy nagy
szar

udv

---
       __________     VMiklos / FapadOS & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu --recv-keys 03915096