[Mplayer-felhasznalok] Mplayer & -hdwac3

Majzik Zsolt jamal at rtlmail.hu
Mon Dec 29 11:30:49 CET 2003

Mplayer & -hdwac3

Hali!
Van egy külső dekóderem (házimozi erősítő) s a gépemben egy Sblive ja és
egy SUSE 9.0-ám. A hankártyám a suse driverrel megy, alapállapotban
rendesen műkszik a digitális kimenet is.
Olvastam az mplayer manualban, hogy dvd lejátszásnál ha külső dekoderem
van akkor a fenti opciót használjam. Ha ezt bekapcsolom akkr egy fórcsa
zaj keletkezik (zúgás) nem pedig a film hangja szól (az erősítőnek ekkor
ki kellene írnija pl hogy DolbíDigital vagy vmi hasonlóT)
Nem tudja valaki hogy mi lehet a baj (szerintem a driverrel lehet gond
?!

Ja ha valamilyen filmet nézek az mplayerrel akkor van egy kis torzítás
is (olyan mintha húzná a szalagot )
De sajnos ezt sem tudtam orvosolni ezt szerintetek mi okozhatja.
Ha valaki találkozott már a problémám valamelyikével akkor lécci
segítsen