[Mplayer-felhasznalok] darabolas

temajom at axelero.hu temajom at axelero.hu
Wed Dec 17 15:29:54 CET 2003

lo szerafin <loszerafin at freemail.hu> írta:

> Ha érdekel olyan megoldás, ami percre működik, akkor az
> alábbi script
> 60 perces darabokra vágva vesz fel a tv-ből:

ok, a doxot olvasgatom, csak arra gondoltam, hogy lehetne csinalni egy olyan opciot (gondolom
aki ismerti az mplyer forrast rendesen, annak nem olyan nagy cucc), hogy maxfilesize, es akkor
egyszer kene meghivni a mencodert, es az magatol darabolna.

nem dvdrol szeretnek kodolni, van egy 3gigas divxem, azt kene mpeg2be atkodolni meg
darabolni 650 mbos darabokra

udv

---