[Mplayer-felhasznalok] darabolas

batyu at vehok.vein.hu batyu at vehok.vein.hu
Tue Dec 16 18:11:56 CET 2003

Hi!

Nem varhato, mar tud. Keress ra a man-ban a -endpos kapcsolora, de "erti" a -sb
kapcsolot is pl. Persze ezzel csak 1 avit tudsz csinalni egy lepesben, tehat ha
neked az a celod, h pl tv-rol 650 megas avikat csinalj szepen sorban, akkor nem
t'om mi a megoldas. Viszont erre nem t'om mer van szukseg... mirol dump-olsz?
Ha dvd-rol akarsz rippelni pont cd meretu avikat, akkor ebbol sztem anyazas lesz
a listan...

Csa!

Batyu'

Idézés temajom at axelero.hu: