[Mplayer-felhasznalok] man lapok

Fabian Attila fabiana at elte.hu
Fri Dec 12 19:22:23 CET 2003

> mer igy nem csak html-be lehet konvertalni, hanem pl postscriptbe
> is, az meg jol jon majd ha kiadjuk az MPlayer Fan Edition-hoz a
> konyvet borkotesben  :))))
Én rendelek egyett! Nem is egyett kettőt!

Egyébként az eredeti problémához visszakanyarodva: a lefordított mplayer a man
mplayer parancsra nem hozza be a man lapot. Mivel megtaláltam nem kevés
segítséggel a forrásban  man lapot, most ha arra rákattintok, akkor szép
színesbe megnyitja a kde, és ez így jó (még copy-zni is tudok). Csak
pszihológiailag zavar az, hogy nincs man mplayer funkcióm, de ezzel inkább
pszihológushoz fordulok.
Ati