[Mplayer-felhasznalok] man lapok

batyu at vehok.vein.hu batyu at vehok.vein.hu
Fri Dec 12 12:04:16 CET 2003

Hi!

Gyanitottam, h nem a valos dátum lesz, merthat - biztos nem hiszi el senki -
beleolvastam, es persze valtozott a legutobbi verziomhoz kepest.
Es vegre jol van benne a
"A jelenlegi könyvtárban lévõ összes *.jpg file enkódolása
	mencoder "mf://*.jpg" -mf on:fps=25 -o output.avi -ovc divx4"
is, bar kiserletezessel rajottem elobb is...
Bar amikor legutobb evvel kinlodtam, meg az angolba se volt jol.
Ezekutan meg kell allapitanom, hogy a magyar doksi naprakesz ;-)

> Megint nagyot almodtal? RTFcvslog man/hu/mplayer.1
> Azt a datumot meg ki nem szarja le? Egyaltalan mi a picsanak van benne,
> mert
> nem en raktam bele az tuti

Ha nem Gabu rakta bele a datumot, az azt jelenti, h mas is irja a doksit? :-O

> A magyar DOCS-t meg at kene elobb konvertalni XML-be. Kene.. xmltol
> idegrangasom lesz.. "nem fordul a doksi" ;)
>
> --
> Gabucino
> MPlayer Core Team

xml-tol nekem is idegrangasom lesz, mindaddig amig pl az svg-t minden program
maskent ertelmezi. De ez itt off. Azert egyutterzek :-)

Csa!

Batyu'