[Mplayer-felhasznalok] man lapok

batyu at vehok.vein.hu batyu at vehok.vein.hu
Thu Dec 11 21:05:05 CET 2003

Hi!

Akkor nekem sikerult egy specko forrast letoltenem? Nalad mi van a forras
DOCS/man/hu alkonyvtara alatt?
Mar egy ideje nem a DOCS/hu alatt van a man. Ha kell, elkuldom :-))))

Egyebkent kedves fejlesztok, olvastam hogy a doksi frissitve lett, a man aljan
meg az van, hogy: 2003-07-05. Ez ugye... ooo meg se merem kerdezni ;-)
Vagy csak a html docs lett frissitve?

Csa!

Batyu'