[Mplayer-felhasznalok] Ciripelo hangok

Fifi haller at freemail.hu
Tue Dec 9 19:17:08 CET 2003

Hello!

On Mon, 08 Dec 2003 at 22:02, Arpi <arpi at thot.banki.hu> wrote:

> [...]
[..]

> layer1 support bugos kicsit... -afm ffmpeg vagy -ac mad

Koszi az -afm ffmpeg megoldotta.

> ilyen fileokat tolthetnel fel layer1_bug alkonyvtarba, legalabb

Feltoltottem 4 file-t. Mindegyik reklam, de semmi kozom a cegekhez, csak
pont ezeket talaltam.
Tegyek fel egy mplayer -v kimenetet is vagy a threadindito levelem,
esetleg ez mar szuksegtelen?

> ha egyszer avalki fixalni akarja, tudja tesztelni
> (multkor akartam de nem talaltam filet ami bugzott volna)

Itt a lehetoseg ha meg mindig akarod ;)

Megegyszer koszonom a gyors segitseget es magat az mplayert!

Bye, Fifi

--
`` Peace cannot be kept by force
   It can only be achieved by understanding '' A.E.