[Mplayer-felhasznalok] Akadozo felvetel

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Dec 9 13:54:14 CET 2003

Hi,

> Helló,
>
> * Sandor Gyorgy <epszilon at freemail.hu> [2003-12-09 13:19]:
> 1024 megabájtos buffert használsz, talán ez a probléma? Ha kihagyod a

lol :)
biztos van 2 giga ramja hozza :)

> buffersize paramétert, akkor dinamikusan méretezi; én így használom, és a
> (hasonló) gépem még más terhelés mellett is jól tud fölvenni.

> esetleg a vhq-t 640x480-nál már nem bírja a géped

najah
2g-s p4-em epphogy viszi audio-only enkodolast vbr-be,
nemhogy meg videora is lenne ideje. imho pcm-be grabbeld a
hangot es 2. passban tomoritsd, vagy cbr/abr.
a lame vbr modja tetu sok cpu-t zabal.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu