[Mplayer-felhasznalok] Re: OFF DVI2SVIDEO letezik?

ZIEGLER Ga'bor ziegler at alpha.tmit.bme.hu
Mon Dec 8 18:09:28 CET 2003

Szia!

> Ugyes vagy, menj el adatbanyasznak!
A munkámhoz naponta "guggolok", ez csak gyakorlat kérdése, de azért köszi.

> En szerencsetlenebbul kerestem a
> "Matrox TVOUT a'talaki'to'" es "DVI TVOUT a'talaki'to'"
> kifejezesekkel...

Valaki írta, hogy szerinte hogy kell a kábelt csatlakoztatni, de rosszul
írta le (nem is írom le megint).
Ezért gondolom szólok, mivel ezzel én magam is is szívtam vagy 1 órát,
mert nem logikus...

Ha 1 monitorod van, akkor a boot monitorod
1. DVI panel a DVI aljzaton, ha van (gy.k. LCD panel digit. bemenettel)
2. Ha nincs semmi a DVI-n, akkor az analóg HDB15-ön levo" analóg VGA monitor

Ha 2 monitorod van, akkor a DVI a primary monitor.

HA TV-out akarsz g550 DualHeaden  analóg-VGA monitorral párhuzamosan
akkor kábelezés:
1. DVI aljzat --> DVI-to-HDB15 átalkító --> analóg-VGA monitor
2. HDB15 aljzat --> HDB15-to-Composite/S-video adapter kábel (ez utóbbi
kell megvenned/megcsináltatnod) --> Composite/S-Video bemenetes TV, vagy
videó (vagy ha csak EuroScart van rajta akkor még kell egy
Composite/S-Video --> Euro-Scart átalakító is :-))

Lásd:
http://forum.matrox.com/mga/viewtopic.php?t=4356

Ehhez kell még venned/csináltatnod egy Composite és/vagy S-Video
átjátszó kábelt is, mivel a "TV-out kábel" az csak kb. 10cm hosszú, a
végén lego" aljzatokkal..
A Composite kábelnek rövid távra simán megteszi az RCA harangos audió
kábel is...

Ne feledd hát, hogy a "TV-out" az valójában "video-out", azaz nem RF-TV
jel, ergó az öreg Colorstar TV nem jó hozzá. :-))