[Mplayer-felhasznalok] =?iso-8859-2?q?DVD-VOB-b=F3l_hangs=E1v_ kiszed=E9se?=

VMiklos mamajom at axelero.hu
Sun Dec 7 11:08:47 CET 2003

On Sat, 6 Dec 2003, Pásztor Szilárd wrote:

> Csak halkan jegyezném meg, hogy az ékezetek használata maximálisan
> szabványos és támogatott, ha a fejlécben jelezve van a kódolás.

igen, csak van egy csomo emil kliens, ami meg annyira regi, hogy nem tudja
az ekezetes karaktereket. es nezd meg hanyan vannak a listan, allitom,
hogy van olyan, akinek gondot okoznak az ekezetek. meg aztan, ha a
listadmin azt mondja, hogy lehetnek ekezetek, akkor 1 csomo lamer
rankkuldi az utf8as leveleit, amivel pl szemely szerint nekem is vannak
kifogasaim

udv

---
       __________     VMiklos / EuntiX & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu --recv-keys 03915096