[Mplayer-felhasznalok] DVD-VOB-ból hangsáv kiszedése

jzana at omega.kee.hu jzana at omega.kee.hu
Sun Dec 7 00:01:41 CET 2003

On 6 December, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>hallottal mar olyanrol, hogy vkik nem szeretik az ekezetes betuket?
Én szeretem.
>                      , hogy vkik  nem szeretik, ha nem tordeled a
>soraidat?
Azt én is szeretem. A lrvél szabályos MIME kódolású volt:

A pgp (gpg) tényleg összezavarja az ékezetes betúket. Azt hiszem, egy
nyilvános listán felesleges PGP kóddal történő azonosítás.
Itt senki sem hamisítja a feladót.  (Én is csak rutinbók rakom oda a
fingerprintet, de nem haználom.
A pgp, vagy a levelező programod utálja az ékezetes betűket?

						Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -