[Mplayer-felhasznalok] DVD-VOB-ból hangsáv kiszedése

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Dec 6 23:32:00 CET 2003

Hi,

>  > .n is csatkaloztam a mai naptól, és mindjárt lenne is egy kérdésem! Nem
>  tudjátok véletlenül, hogy miként tudok az mplayer segítségével DVD VOB
>  fájljaiból olyan stream-et írni, amiben csak egy, általam kiválasztott
>  hangsáv van?
>
> hallottal mar olyanrol, hogy vkik nem szeretik az ekezetes betuket?
>                       , hogy vkik szeretik, hogyha elolvasod a doxot?
>                       , hogy vkik  nem szeretik, ha nem tordeled a
> soraidat?

ez eddig oke

> 1ebkent:
> man mplayer
> /-channels

ez mar nemigen
a -channels az output csatornak szama lejatszaskor, azaz 1=mono 2=sterep
4=surround stb.

ez kicsit mas, mint ami a kerdesben volt, ahhoz az -aid all legkozelebb,
de olyat hogy kivalasztott audio csannelel egyutt kopizzon mpeg streamet nem
tud az mplayer. win ala letezik 1-2 ilyen progi, de nem tul szabvanyos amit
produkalnak (az 1 dolog hogy kiszur 1-2 streamet, de attol az output mar nem
lesz szabalyos vob stream, mert a NAV sectorokban levo LBA cimzes elcsuszik)

amugy a mencoder -oac copy -aid <xxx> -ovc copy -of mpeg
all meg a legkozelebb a vart dologhoz...

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu