[Mplayer-felhasznalok] :-)

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Sat Dec 6 13:10:55 CET 2003

Hali,

"Arpi" <arpi at thot.banki.hu> írta 2003-12-06 12:54-kor:
> Erdekelne az a meztelen videofelveteled, persze csak mplayer teszteleshez :)
> (ha csak VHS-en van, az se baj, akkor mencodert tesztelunk vele :)))
> (hozhatod szemelyesen is, akkor ossze tudjuk hasonlitani az eredetivel,
> es lehet valos PSNR-t szamolni:))
Ha valóban olyan jól néz ki, mint ahogy a lista közössége feltételezi, akkor
én nem biztos hogy leállnék, holmi PSNR-t számolgatni! A tesztelgetés az
biztos lenne, de nem a mencoderé ;P
Csak azt a fránya áprilist ne kéne bevárni! :-)

Üdv:Gyur!
----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
PÁSZTOR György                                 e-mail: pasztor at fsn.hu