[Mplayer-felhasznalok] lameopts hangero alapertelmezes...

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Dec 2 22:15:43 CET 2003

Hi,

> Hát idemásolom nektek a man-nak azt a részletét, ahol én "-af volume"
> összefüggést vélek felfedezni, de szerintem ne folytassuk:

szerintem de. olyan reg (10 perce?) volt mar flame itt :)))

> "AUDIO KIMENET OPCI.I (CSAK MPLAYER)
>        -abs <érték> (R.GI)
>               Az audio meghajtó által kiszámolt bufferméret detektálás
> felülbírálata, csak -ao oss kimenettel.
>
>        -af <plugin1,plugin2,plugin3[=opciók],...>
>               Vesszõvel elválasztott audio szûrõk listája, és opcióik.
>               A rendelkezésre álló szûrõk:

hat ez igy gaz.
meg az -af nem audio kimenet (AO) layerben van, hanem codec layeren.
az -aop van AO layerben, de az obsolete amugyis.

gyk: AO, VO, INPUT layer: mplayer only
tobbi: mplayer+mencoder is

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu