[Mplayer-felhasznalok] Bevetel a Debianba: egy legalis alternativa(?)

Celtic celtic at diszi.eu.org
Thu Aug 28 20:25:09 CEST 2003

Haliho! Toth Csaba "jomunkasember" User  Aug 28-n irtad ezt a cuccot:

#Szerintem az a kerdes, hogy ertelmes alternativa-e a bevetel a Debianba.
#Binarisan.

Nem.Sok tetejet nem latom.

#Mert ha lenne binaris a debianba, en akkor is az adott gepekre leforgatnam
#szorszbol. Mert az mplayer az tipikusan olyan, hogy akkor a legjobb, ha az
#adott gepre van forditva.

Pontosan.

#Jo ez igy ahogy van. Letoltod a szorszt, es leforditod. Kesz.
#Mast egyebkent nem nagyon szoktam forgatni.

En amit lehet, leforditok.Neha ugyan ertelmetlen, de igy a
/usr/local-ba kerulnek, ami kulon wincsin van, igy ha barmilyen
okbol ujra telepitenem a cuccot, a /home es /usr/local megmaradna.
Van viszont olyan gyorsan fejlodo prg (pl. mplayer), amit
direkt forditani erdemes.A winex pl. csak CVS-ben jon le.

#Udv!
#
#--
#